Mon anniversaire

17 mai! 

Solen sken in genom fönstret på oss, fåglarna kvittrade och jag kan inte föreställa mig något bättre scenario att vakna upp till. Bredvid mig låg den jag älskar och framför oss en dag fylld med underbara saker och upplevelser i världsstaden Paris. 

Är så tacksam att jag lever ett liv där jag har dessa möjligheter, att resa vart jag vill, älska den jag vill och vara den jag vill vara. 

Trots att jag sa till Karl, i samband med att vi bokade resan, att jag inte ville ha något i present, utan att resan och allt där var present nog, så la han fram två fint inslagna paket på täcker framför mig  "Grattis älskling", sa han med gulligt raspig morgonröst. I det ögonblicket insåg jag hur otroligt lycklig jag är. Är så löjligt känslosam och hade inte långt till tårar. 
 
Men istället tog jag mig upp ur sängen för att göra mig i ordning för dagen. 
Frukost åt vi i Jardin des Tuileries, parken som ligger framför Louvrén. Crepes et croissant, en klassisk fransk frukost. En perfekt födelsedagsfrukost. 








Kommentera här: